Založ si blog

Archív: október, 2013

Ako mi zavaril oponent diplomovky

„Nikdy som si nemyslela, že mi oponent diplomovky dá zámerne Fx ! Vysokú školu som začala navštevovať pred siedmimi rokmi. Bol to môj vysnívaný odbor. Celý môj život som bola presvedčená, že som predurčená na štúdium, ľahko sa mi učilo a mala som vždy dobré známky. Počas štúdia sa mi darilo a nemala som najmenší problém ani so skúškami, a už vôbec nie […]

Pokračovanie článku

Môj priateľ sa zmenil na voyera !

Občas sa stáva, že nemôžeme veriť ani ľuďom, na ktorých nám záleží. Milovala som svojho priateľ a on ma napriek tomu veľmi sklamal. V čase keď som spoznala Daniela, som bola študentkou 5. ročníka na vysokej škole. Na začiatku nášho vzťahu mi imponovalo, že sa o mňa staral, a že mi neustále chcel byť nablízku. Spoznali sme sa v lete v luxusnej reštaurácii […]

Pokračovanie článku

Staroby sa nedožiješ Slovák, iné nerieš!

Naši predkovia sa zdravšie stravovali a menej aj jedli. Naša generácia je odchovaná na polotovaroch, ktoré sú napustené mnohými éčkami a inými konzervačnými látkami. Nehýbeme sa, veľa jeme, občas fajčíme a pijeme alkohol viackrát týždenne. Konzumácia jedla z našich bežných obchodov však nemôže priniesť nič dobré. Napichané kuracie mäso, hygienické […]

Pokračovanie článku
Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

Medvedica s mladými v uliciach Žiaru, zvýšte opatrnosť. Na miesto smeruje zásahový tím

26.04.2024 16:09

Pohyb medvedice spozorovali v okolí Šibeničného vrchu a na Slnečnej stráni v blízkosti cesty na Partizánskej ulici.

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

Polícia po viac ako troch mesiacoch zverejnila video z Dankovej nehody

26.04.2024 12:43

Zábery pochádzajú z kamery električky. K dopravnej nehode lídra SNS došlo 11. januára v bratislavskej Dúbravke.

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

Prepych a pád Putinovho generála. Aký luxus si užíval a ohrozí jeho škandál ministra obrany?

27.04.2024 06:00

Timur Ivanov protekčne prideľoval zákazky podnikateľovi, ktorý mu na revanš bezplatne postavil vilu a zadarmo obnovil nehnuteľnosť z 19. storočia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 54536x
Priemerná čítanosť článkov: 4958x

Autor blogu

Kategórie