Založ si blog

Instantná láska

 

 instatnt love

Ak ste single a hľadáte lásku, porozhliadnite sa po online zoznamovacích portáloch. Možno sa vám nepodarí hneď nájsť si životného partnera, no zaručene sa nebudete nudiť. Internetové zoznamky sú v dnešnej dobe najpraktickejšou a najrýchlejšou cestou, ako sa dvaja ľudia môžu zoznámiť. Zlatých rybiek sa tam občas pohybuje toľko, že nemusíte byť ani zdatným rybárom. Potrebujete len trpezlivosť a nadhľad. Ešte stále pretrváva klišé, že na webe si hľadajú partnera iba zúfalci. Lenže doba sa zmenila. V modernom svete techniky už dávno nie sú v móde vyznania lásky napísané na kúsku papiera, ktorý vám ctiteľ vložil do obálky a zasunul pod prah dverí.  Kde sú sheakspearovské výstupy spod balkóna, keď mladí Rómeovia sľubovali večnú lásku, Júliám? Tým už dávno odzvonilo.

Jedným z najväčších fenoménov dneška sa s konečnou platnosťou stala samota a osamelosť. Zatiaľ čo v minulých storočiach existovali plesy a ľudia robili zo vzájomných návštev dôležitú vedu, v dvadsiatom storočí sa naši rodičia zmohli už len na čaj o piatej.  A my sa už len virtuálne pohybujeme medzi telefonátmi, esemeskami, tabletmi,, androidmi a inými vymoženosťami dnešnej doby. Internet sa stal štandardným, oficiálnym nástrojom na zoznamovanie. A či už veríte, alebo nie, fenoménu internetového zoznamovania prepadli normálni muži, ktorých denne stretávate na ulici, rovnako ako  manažéri veľkých firiem, ktorých by ste sotva niekedy v živote zazreli. Vyhýbať sa tomuto rozporuplnému vynálezu – internetu- by bola večná škoda.

Zlatá rybka kde si?

Zoznamky využíva čoraz viac ľudí, ktorí si chcú skrátiť čas a zoznamovanie berú ako určitý druh zábavy. Online zoznamovanie je v podstate modernejšou obdobou zoznamovacích inzerátov. Oproti tlačeným majú viac výhod: sú rýchlejšie, pestrejšie a pohodlnejšie. Dnes si ľudia môžu vyberať partnerov z obrovského množstva inzerátov a oslovovať presne takých a toľko ľudí, koľko sa im páči. Ak použijeme filter, je veľmi pravdepodobné, že nájdeme skupinu ľudí, ktorá bude vyhovovať našim požiadavkám. Existuje množstvo zoznamiek a to nielen vo svete, ale aj u nás.

Pokiaľ nemáte rada prekvapenia na schôdzke, skúste sa dohodnúť s potencionálnym partnerom o skypovaní spolu s webchatom, kde ho uvidíte síce skreslene, ale trochu viac zreteľne ako na fotke. Svoje čísla si vymeňte až tesne pred plánovaným stretnutím, alebo až po schôdzke. Vyhnete sa tak obťažovaniu v prípade, že by sa rande podarilo iba jednostranne. Taktiež treba mať na pamäti, že ľudia  vo všeobecnosti vo virtuálnom priestore klamú a nielen muži. Bohužiaľ klamú občas aj vo zásadných veciach- o svojom rodinnom stave.  Je  len na vás, akým spôsobom sa ho budete pýtať a čo z neho vytiahnete. Z vlastnej skúsenosti radím, neoslovujte muža ako prvá. Beriete mu obľúbenú hračku a tou je dobývanie žien. Žijeme síce v 21.storočí, ale toto pravidlo platí až dodnes. Ak vás muž svojich snov osloví a bude sa vám naozaj páčiť,  poproste ho, aby  vám na váš email poslal ďalšie fotky. Tá profilová totiž vôbec niekedy nemusí zodpovedať jeho skutočnému  výzoru ,  nemusí byť rovnako ani jeho. Občas sa stane, že admin schváli niekedy aj fotku, ktorá nemusí zodpovedať ani zďaleka ideálu, ktorému ste už začala veriť. Ďalšia dobrá rada : zdvorilosť ide na zoznamke stranou. Nie je vašou povinnosťou odpovedať každému. Odpisujte len tomu, kto vás skutočne zaujal.

Buďte originálne

Je veľmi dôležité, ujasniť si, čo presne očakávate. Čím presnejšie definujete na zoznamke to, čo hľadáte,  tým máte väčšiu nádej, že sa taký človek skutočne objaví. Je nutné tiež si ujasniť či hľadáme vážny vzťah, flirt, cez na jednu noc,  parťáka na tenis alebo niekoho kto s nami pôjde do divadla. V susednom Nemecku a Rakúsku je približne 16 miliónov single ľudí. V bežnom vysielacom čase tam beží jedna reklama na zoznamovaciu agentúru za druhou. Majú aj elitné zoznamky ( u nás partnernaurovni.sk), ktoré vám sprostredkujú výhradne partnera s vysokou školou a určitou životnou úrovňou.

Oproti realite to majú muži na internete omnoho ľahšie. Vedia, že väčšina žien pohybujúca sa vo virtuálnom svete je voľných a o to opatrnejšie na to treba ísť. Prvý kontakt by ste mali začať netradične, pútavo a originálne. Napísať: „Ahoj ja som Janka a mám 29. Rada by som s tebou popísmenkovala“, je najlepšia cesta, ako si zabezpečiť, že vás príjemca pri druhom monitore s radosťou vypne a ešte si s úľavou odfúkne. Nebojte sa originality ale ani stručnosti. V dnešnej uponáhľanej dobe nemajú ľudia čas čítať áštvorkové inzeráty s podrobným opisom seba, svojej záhrady či psa. Inzerát by mal zabezpečiť záujem alebo aspoň spätú väzbu, na ktorú môžete opäť reagovať.

Evolučný princíp virtuálnej hry

Ak chcete byť úspešná, študovať správanie „zlatých rybiek“  na internete je viac ako potrebné.  Muži sa vyjadrujú iným „jazykom“ ako ženy, preferujú vyjadrenia vo forme faktov a dát. Sú orientovaní na výsledok, zatiaľ čo ženy na proces spoznávania.   Muži majú podľa najnovších výskumov bohatšiu slovnú zásobu ako ženy, kým v pasívnej slovnej zásobe nie sú markantnejšie rozdiely. Muži všeobecne používajú viac odborných termínov a aj viac zámenných konštrukcií.  Podľa vedcov Barreta a Dunbara z evolučného princípu vyplýva, že mužský a ženský pohlavný výber bude prebiehať rozdielne. Zatiaľ čo ženy budú cez internet vyhľadávať majetok, muži budú svoju pozornosť upierať na atraktivitu ženy. Preto muži od žien neustále vyžadujú, aby im posielali fotografie. Ženy si budú vyberať v prvom rade za partnerov prednostne mužov vysoko postavených, starších a zrejme aj bohatších. Až v druhom rade príde rad na mužov, ktorí sú nositeľmi znakov ukazujúcich na kvalitnú génovú výbavu. Muži na rozdiel od žien budú prednostne vyhľadávať atraktivitu, ktorá je najzrejmejší ukazovateľ plodnosti. Muži si informácie o týchto vlastnostiach všímajú a následne im v preferenciách prikladajú náležitý význam.

Pravidlá kybernetickej lásky

Každá virtuálna hra má ale niekoľko pravidiel. Takým nepísaným by mal byť určitý odstup.  Nie je nič horšie ako keď sa prepracujete k zvedavcovi, ktorý si vás cez google „preklepne“. Najlepšie urobíte, ak si spolu s registráciou na zoznamke vytvoríte súkromný email, kde vám budú chodiť emaily od vysnených mužov a zároveň vás nikto nevypátra v prípade, že by ste sa rozhodli ukončiť virtuálny vzťah, ktorý neprerástol do živého zoznámenia.

Záleží na tom, koho vlastne hľadáte. Ak hľadáte flirt a nezáväzný vzťah na neurčitú dobu, môžete si dovoliť napísať naozaj čokoľvek.  Nezadanej zato atraktívnej Erike (43), asistentke  PR, ktorá hľadala „kocúrika“ na trávenie spoločných víkendov sa  po zverejnení inzerátu s fotkou ozvalo neskutočne veľa mužov. „Počas dvoch týždňov sa mi ozvalo 223 žiadostí o stretnutie. Na výber som mala skutočne rôznorodé typy od slobodných až po rozvedených mužov, napriek tomu, že mám po štyridsiatke. Vekové rozpätie sa pohybovalo od 22 do 45 rokov. Záujem o moju osobu mali aj cudzinci študujúci na Slovensku, ale aj nádejní adepti z iných slovenských miest. Väčšina z nich opísala svoj vzhľad, avšak iba desiati poslali fotku. Drvivá väčšina však žiadala fotku odo mňa! Pätnásti sa neostýchali a poslali okrem fotky aj telefónne číslo. Niektorí ma pozývali na kávu či drinky, večere, alebo priamo na návštevu k nim domov. S jedným som sa stretla, no iskra nepreskočila a hoci sme zostali kamarátmi, na svojho princa stále čakám a zoznámenie cez internet považujem za dobrú alternatívu voči normálnej zoznamke.

Veľmi záleží na texte inzerátu, kde je potrebné presne uviesť, čo chceme, písať na rovinu a však v niektorých prípadoch odpovede cenzurovať. Ak sa vám osoba vyslovene nepáči, stačí napísať: „Nie si môj typ, veľa šťastia v ďalšom hľadaní!“ Netreba rozpitvávať. Nehovorí sa ani o počte bývalých partnerov, rozchodoch, emočných problémoch a hádavých rodičoch. Taktiež  pri písaní nerozoberajte svoje plány do budúcnosti. Nikdy sa počas písania s neznámymi ľuďmi nebavte o svojom majetku, ulici, kde bývate,  svojom priezvisku, náboženskom presvedčení ani o politike a firme, pre ktorú pracujete.

O sebe píšte len v pozitívnom duchu. Pokúste sa pôsobiť nezávislosťou, samostatnosťou dospelej ženy, nie však príliš emancipovanej na to, že by vôbec nepotrebovala k svojmu životu muža, lebo takto odplašíte aj tých najväčších odvážlivcov. „ Pretože som vždy ovládala perfektne angličtinu a bola náročná, skúšala som sa zoznámiť aj na zahraničných zoznamkách, ale u všetkých mužov som narazila na nejaký problém. Niektorí mali záujem iba o sex, alebo si nevedeli predstaviť, že by prišli za mnou na Slovensko. U domácich kandidátov som narazila na hlúpe poznámky, že si veľmi vyberám, že mám vysoké očakávania. Mnohí z nich nevedeli, čo je pravopis a vôbec sa za to nehanbili, no mňa to odradilo okamžite a tak som postupne strácala záujem. Sabína, (33), právnička

 

Virtuálna komunita verzus skutočná realita

 Podľa prieskumov Slováci trávia na internete pätinu pracovnej doby. Ideálne je stretnúť sa po dvoch týždňoch od začiatku písania. Tak si budete isté, že ste neinvestovali príliš veľa času do niečoho, čo v skutočnosti nemusí skončiť happyendom. „ Väčšina mužov, s ktorými som sa stretla, boli láskou sklamaní muži, po stroskotanom vzťahu bohužiaľ nedokázali znovu nadviazať reálny kontakt. V reálnom svete sa správali úplne inak ako som ich na základe chate odhadla. Niektorí dokonca poslali staršie fotografie, na ktorých vyzerali diametrálne odlišne od skutočnosti.  Ich sebavedomie utrpelo, preto sa snažili vyskúšať anonymný chat. Nikdy viac som po takýchto stretnutiach netúžila a dnes sa vyhýbam internetovému zoznamovaniu. Adriana,  zdravotná sestra, (38)

Je preukázané, že najviac nevinných lží muži vravia na prvých stretnutiach. Takisto ženy. Obe pohlavia sa túžia ukázať v lepšom svetle. Existujú stretnutia, kde očakávate slobodného muža bez záväzkov a príde nervózny zadaný človiečik, ktorý nechce nič iné, len sa vám dostať do nohavičiek. Pokiaľ ho včas prekuknete, nehrozí žiadna citová havária. Podľa amerického psychológa Sulera si ľudia pri online – vystupovaní vytvárajú zidealizovaný obraz, ktorý nezodpovedá skutočnosti. Odpadajú gestá, mimika, hlas, pohľady. Znižujú sa zábrany a zároveň sa nebezpečne stierajú hranice medzi skutočným „ Ja“ a  „aktuálnym  Ja“, ktoré obsahuje len tú časť našej osobnosti, ktorú prejavujeme navonok.  Návštevníci chatovacích miestností a online – diskusií čoraz  viac potláčajú svoje skutočné ja. V reálnom živote je telo pevne zviazané s identitou. Vo virtuálnom svete toto prepojenie chýba. A preto je to také zložité.

 

Happyend verzus katastrofa

Väčšina mužov nevie, že ich výkony bodujeme. Robíme to podvedome. Keď nám kúpia kyticu ruží, jeho výkon obodujeme. Ak nám teda náš idol napíše denne správu, budeme uvažovať aj o stretnutí s ním. Avšak ak dôjde na skutočné rade,  veľakrát sa stáva, že tesne pred stretnutím zablikajú kontrolky a jedna zo strán to narýchlo vzdá. Ak k stretnutiu dôjde, malo by prebiehať na verejnom priestranstve (z kaviarne sa uteká ľahšie ako z cudzieho bytu).  Žiadna príroda, alebo miesta, kde sa vyskytuje málo ľudí. Človek nikdy nevie, na svete sa pohybuje množstvo psychopatov a ľudí, ktorí vedome či nevedome ubližujú druhým. O tom by vedela hodiny rozprávať lekárka Daniela (29), ktorá si prežila svoje:

Približne pred rokom som dostala zaujímavý nápad. Rozhodla som sa po dlhom uvažovaní ,že sa pokúsim zoznámiť cez internet. Mám časovo náročné zamestnanie a nemala som veľmi na výber, hoci som bola pomerne atraktívna žena. Párkrát som sa cez internet s mužmi zoznámila a vždy to dopadlo katastrofálne. Samí zúfalci. Povedala som si však, že dám virtuálnemu priestoru predsa len poslednú šancu. Dala som si preto inzerát s aktuálnou fotografiou na zoznamovací server. Asi po týždni sa mi ozval sympatický podnikateľ z okolia. V tom čase som bola dva týždne pracovne v zahraničí, takže sme si zo začiatku iba volali. Asi po  ďalšom týždni písania, volania, skypovania a zisťovania, či máme  spoločné názory sme sa rozhodli dlhšie neotáľať, a čo najskôr zorganizovať rande. Stretli sme sa v parku. Nielenže vyzeral dosť odlišne oproti fotografiám, ale zachovával si aj zvláštny odstup.  Aby prelomil ľady, navrhol mi , že mi ukáže domček, ktorý nedávno kúpil. Bola som zvedavá a priznám sa, že aj neopatrná, hoci som v tom čase už mala 28 rokov. Napriek všetkému, že to bol neznámy človek, som súhlasila. Keď sme sa dostali k domčeku, musela som len smutne skonštatovať, že som sa hrozne zmýlila. Bola to ošarpaná špinavá chata, s dvoma psami, ktorí hrozne smrdeli a ja som si začala pripadať ako v zlom sne. Neverila som vlastným očiam ako môže taký slušne oblečený človek, ktorý vyzeral ako vysokoškolský profesor, bývať v takých otrasných podmienkach! Keď sme dorazili na miesto, neprešlo ani päť minút a už mu volala jeho bývalá priateľka, že príde na kávu ku nemu domov. Namiesto toho, aby odmietol a povedal , že má návštevu, srdečne ju pozval k nám. Bolo to od neho nemiestne. Cítila som sa príšere trápne, zatiaľ čo on sa na tom všetkom bavil. Našťastie neželaná návšteva trvala iba pätnásť minút.

 Cítila som, že mi chce niečo povedať, až to z neho nakoniec vypadlo: „Vieš tu budeš so mnou onedlho bývať, musíš však splniť isté podmienky. Schudnúť minimálne desať kíl a prejsť na vegetariánsku stravu akú jem aj ja, potom budeme dokonale zosúladení,“ povedal stroho.  „Prestaneš sa aj maľovať a farbiť si vlasy.“  V tej chvíli som onemela ako socha. Nemohla som tomu celému divadlu uveriť. Nepokúšal sa o kompromis, on mi to celé chcel priam prikázať, hoci sme sa poznali iba dve hodiny. Ani vo sne by ma to nenapadlo, že sa to celé skončí ešte skôr ako sa začne. Bola som príšerne sklamaná. Poriadne som mu vynadala a odišla. Po týždni sa mi však znovu ozval a do telefónu mi navrhol intímne stretnutia za finančnú odmenu. Ihneď som ho zrušila a ešte v ten istý deň som si zmenila číslo. Internetovým známostiam po tejto skúsenosti už neholdujem. Neveriacky závidím ľuďom, ktorí svoju polovičku na internete našli.  Môj zážitok bol pre mňa školou života a dnes sa nad svojou vtedajšou naivitou iba zasmejem. V tej chvíli a ani dlho potom mi to však jedno nebolo.“

 

Posledná možnosť, ktorá vyplýva z každej kvalitnej a tradičnej rozprávky je, že sa stane zázrak a vy si padnete do oka presne tak, ako pokrievka na hrniec. Že neveríte? Zázraky sa dejú nielen vo filme Láska cez internet ale aj v skutočnom živote Kornélie z Prešova (30) :

Bola som práve na začiatku vysokej školy, keď fenomén internetu takpovediac ovládol svet. Po negatívnych skúsenostiach a ľúbostnom trojuholníku, ktorý z môjho prvého stretnutia cez internet vznikol, som si definitívne povedala, že končím  aj keby som mala byť sama ako kôl v plote. O tri roky neskôr som po bakalárskych promóciách klikla zo zvedavosti na zoznamku a zadala mesto Banská Bystrica, nakoľko som sa tam chystala na magisterské štúdium. Potrebovala som zmeniť prostredie a vzduch, začať odznova. Vtedy som ani netušila, že to kliknutie bude osudové. Zas a znova som si povedala – no dobre, tak naposledy. A naposledy to veru aj bolo. Dotyčný chalan mal pekný inzerát o tom, že hľadá mladú slečnu, čo má rada prírodu, že sa rád bicykluje a lyžuje. Na fotke sa zdal byť sympatický a vekovo sme si tiež vyhovovali. Prešli dva dni a nič – dotyčný neodpísal. Mala som z toho nervy, cítila som sa trápne. V ten večer však prišla správa, že ďakuje za odpoveď.  Bola som rada, aj keď som nevedela, či z toho niečo bude. Dohodli sme sa, že sa stretneme, keď budem mať zápis na výšku. V deň „D“ sme sa stretli a ja som už po pár minútach vedela, že moje rozhodnutie bolo správne.  Po krátkej prechádzke sme sadli do trávy, rozprávali sa, smiali sa ako malé deti a mali pocit, akoby sme sa poznali najmenej sto rokov. Nechcelo sa mi veriť, že som stretla človeka, s ktorým si tak dobre rozumiem a tobôž bolo pre mňa neuveriteľné, že takýto chlap je z internetovej zoznamky. V tom čase sa začal rodiť náš vzťah, ktorý  trvá už tri a pol roka. Za ten čas sme prežili nádherné chvíle, ale boli aj chvíle smutnejšie, asi ako v každom vzťahu. Moja polovička prežívala so mnou všetko – moje radosti, starosti, šťastie, smútok, a takisto som sa aj ja snažila mu byť vo všetkom oporou. Po troch rokoch vzťahu, pár dní po našom výročí, sme zistili, že čoskoro budeme traja. Bolo to pre nás to najkrajšie, čo sa nám mohlo prihodiť. Pocit šťastia, ktorý nás doslova ovalil, sa nedá ani opísať. Vedeli sme, že sme spojení už navždy. Ak by sa ma niekto spýtal, či zoznamku cez internet odporúčam, asi by som ani nevedela odpovedať. Možno aj áno, ale podotkla by som, že je to ako hľadať ihlu v kope sena. Ja som rada, že som tú správnu našla a verím, že už nikdy inú hľadať nebudem.

 

Manžela si na internete našla aj Katarína z Hnúšte ( 39): Pred dvoma rokmi som si zlomila na klzisku nohu a musela som niekoľko týždňov tráviť doma. A tak som z nudy začala chatovať. V tej dobe som nikoho nehľadala, bola som tesne po rozchode a chcela som si iba vyplniť čas. Napísala som o sebe iba základné informácie a vtipne som dodala do inzerátu, že  viac neprezradím, pretože nie som práčka, aby sa ku mne pridával i návod. Písala som si s mnohými mužmi, ale iba jeden ma zaujal aj natoľko, že som sa po dlhom prehováraní rozhodla  aj stretnúť sa s ním. Zo začiatku som mala pocit, že budeme iba dobrí kamaráti, vo všetkom sme si rozumeli a mali sme aj rovnaké záujmy ako je turistika, plávanie, či roková hudba. Postupne sme spolu trávili stále viac času a naše kamarátstvo prerástlo v lásku. Dnes sme už vyše roka šťastní manželia a ja vďačím svojej zlomenej nohe za super manžela.

Pozitívnu skúsenosť s internetovou zoznamkou má aj živnostníčka Izabela( 26),ktorá svoju lásku našla po dlhom čase a hlavne nečakane:  „Pamätám si, že sme si začali písať v decembri pred dvoma rokmi. Chcela som už vypnúť notebook a ísť do postele, pretože som celý deň dávala dokopy objednávky a faktúry. Mala som zapnutý zahraničný chat  s kamarátkou, ktorá bola na stáži v Anglicku. V tej chvíli , keď som sa už chcela odhlásiť, na monitore zablikala správa od  neznámeho muža.  Väčšinou sa nezvyknem zapájať do online debát s neznámymi ľuďmi, internet využívam iba na kontakt s priateľmi.  Tento krát som však neodolala. Jeho optimistický pohľad na svet ma ihneď zaujal a samozrejme nejakú úlohu zohrala aj fotografia. Hneď v ten večer sme spolu začali aj skypovat a tak sme sa virtuálne stretávali až pol roka, pretože on pracoval v zahraničí! Približne o šesť mesiacov sme zorganizovali prvé stretnutie a všetko bolo jasné. Láska ako hrom.V novembri som prvýkrát cestovala za ním do Holandska, kde pracoval. V ten istý mesiac sme absolvovali výlet do romantického Paríža. Keď som po dvoch mesiacoch opäť cestovala za ním do Holandska, uvedomila som si, že s ním chcem zostať už navždy. Ak mám byť úprimná nikdy som neverila na online zoznamovanie a dodnes nemôžem uveriť, že taký skeptický človek voči internetu ako ja, si práve na tomto mieste našiel životného partnera. Nuž, život prináša zaujímavé situácie a my ich musíme naplno využiť.

Nuž, pokiaľ skutočne hľadáte a máte trpezlivosť, je veľká šanca stretnúť skvelého adepta na spoločnú cestu životom. Prajem veľa šťastia J

Tipy ako napísať dobrý inzerát:

Napísať taký inzerát, aby ste vďaka nemu našla lásku, vyžaduje nemalé úsilie.

  1. Snažte sa k svojmu inzerátu pripojiť aspoň jednu fotku .  Väčšina ľudí sa rozhoduje práve podľa fotky. Vyhnite sa fotografiám z diskoték, bývalým priateľom,  rodinou a fotkám s domácimi miláčikmi. Najlepšie sú fotky na ktorých sa prirodzene usmievate.
  2. Prvých päť slov inzerátu je najdôležitejších. Rozhodnú o tom, či dotyčný bude čítať ďalej. Dbajte na to, aby ste ho hneď v úvodnej vete zaujala.
  3. Váš inzerát by mal byť jednoduchý. Vyhnite sa dlhým súvetiam. Celý text by mal viac ako päť viet. Tie bohato stačia, aby ste v nich skrátka napísala, čo očakávate. Buďte konkrétna, ale zároveň stručná.
  4.  Keď do inzerátu napíšete, že hľadáte lásku na celý život alebo náhradného otca pre svoju dcérku, väčšinu zo záujemcov zbytočne vystrašíte. Aj v bežnom živote sa predsa s niekým zoznámite, spoznáte ho a až potom sa z toho môže vyvinúť niečo viac.
  5. Každý sa chce ukázať v tom najlepšom svetle, ale pozor na seba chválu. Vyzdvihnite len niektoré dobré vlastnosti- a to len tie, o ktorých ste naozaj presvedčená, že ich máte.
  6. Nikdy nepíšte o svojej intímnej minulosti, aj keď napíšete, že ju máte vyriešenú, znamená to, že na ňu stále myslíte.
  7. Aj keď hľadáte vážny vzťah, nebuďte v inzeráte príliš vážna a fádna. Ľudia sa chcú baviť.
  8. Nikdy nepíšte inzerát v negatívnom zmysle slova, otázky typu: : „ nenájde sa tu sympaťák?“ Už vlastne očakávate negatívnu odpoveď
  9. Vyhnite sa otrepaným frázam, že hľadáte princa na bielom koni so srdcom na správnom mieste. Odpisujte len tým, ktorí vás zaujali. Načo zbytočne strácať čas?

 

Medzinárodné zoznamky

Medzi najznámejšie svetové zoznamovacie  stránky patrí celosvetový portál www.match.com.   Ručí za zverejnené údaje aj vaše fotografie. Osobné údaje sú chránené a druhá strana sa k nim bez nášho osobného súhlasu nemôže dostať. Nevýhodou je pomerne náročná a zdĺhavá registrácia, ktorá zaberie aj niekoľko hodín. Táto zoznamka patrí k veľmi prepracovanej a krok po kroku nás navedie k tomu, aby náš profil čo najviac zodpovedal realite a dokázal zaujať.

Zaujímavá je i zoznamka www.loveandfriends.com s heslom: „We have been often referred to in media as internet dating for thinking people“, ktorá loví prevažne v britských vodách a v médiách je preferovaná ako zoznamka pre pokrokovo zmýšľajúcich a inteligentných ľudí.

Prevratnou stránkou, kde sa môžeme zoznámiť je aj www.myspace.com, kde nájdeme množstvo zaujímavých aplikácií. Je tu možnosť si nielen sa porozprávať sa a zoznámiť s ľuďmi, ale aj napríklad si s nimi vymeniť byt, sťahovať piesne, pozerať nádherné videá a podobne. Stačí na gigantickom chate otvoriť tú správnu miestnosť.

Veľmi obľúbenou elitnou stránka je aj zoznamka pre „krásnych ľudí“: beautifulpeople.com, kde spoznávame „vyvolených“, ktorých členstvo v komunite podmienené 48-hodinovým hlasovaním opačného pohlavia. Spoločenstvo má cez  milióna členov a denne ho navštívi viac ako 5 miliónov zvedavcov. Fungovanie domény je veľmi jednoduché. Potenciálny člen vyplní prihlášku s fotografiou a stručným profilom. Členovia majú 48-hodín na to, aby hlasovaním rozhodli, či žiadateľa prijmú do svojej exkluzívnej komunity. Pri hlasovaní majú  už existujúci členovia komunity nasledujúce možnosti: „Áno“, „určite“, „Asi áno“, „ok“, „Asi nie“, „skutočne nie“ a „Nie, určite nie“. Hlasovanie je demokratické, rozhoduje väčšina.

Duše zo secondhandu II.

14.08.2016

Táto doba nás núti, aby sme boli perfektné manželky, milenky, perfektné matky, úžasné dcéry, čo pomáhajú svojim rodičom a súrodencom, nápomocné kamarátky a ešte lepšie kolegyne, ale to nestačí, pretože občas musíme vedieť pomôcť aj sebe, nielen druhým. Táto doba nás núti aby sme boli perfekcionisti. Ale ako sa má človek vzchopiť, keď mu realita rozbíja to, v [...]

Láska a iné závislosti

20.01.2016

Láska a iné závislosti Skutočný príbeh o tom, že alkoholizmus neničí iba závislého, ale predovšetkým ľudí čo sa mu snažia pomôcť a nachádzajú sa v tesnej blízkosti. Čoraz viac sme obklopení ľuďmi, o ktorých netušíme, že majú problém. Smejú sa tak isto ako my, dýchajú rovnaký vzduch a venujú sa rovnakým činnostiam ako bežní ľudia. Je takmer nemožné [...]

Nostalgy

11.11.2013

Hľadala ju v knihách, ale nenašla ju. Hľadala ju vo filme, ale nenašla ju. Hľadala ju v reálnom život . Hľadala ju v ľuďoch a našla len prázdne srdcia. Žiaden náznak. Ani len náhodou. Hľadala ten pocit, ktorý v nej ostal odvtedy sa s ním stretla prvýkrát. Bolo to čosi magické, čo v nás zostáva odvtedy, keď spravíme niečo, čoho sa bojíme. [...]

Mykola Solskyj

NABU podozrieva ukrajinského ministra Solského z nezákonného nadobudnutia štátnej pôdy

23.04.2024 12:18

Od začiatku ruskej invázie vo februári 2022 sa na Ukrajine objavilo viacero korupčných káuz.

Súdna rada

Súdna rada je aktuálne v kompletnom zložení, budúce nominácie nebude komentovať

23.04.2024 12:01

Dvaja z aktuálnych členov súdnej rady, ktorých v minulosti zvolila do funkcie NR SR, však budú túto stredu vypočutí pred ústavnoprávnym výborom.

Maximilian Krah, Nemecko, AfD, eurovoľby

Nemecko zatklo muža za špionáž pre Čínu, odovzdával informácie z europarlamentu. Peking reaguje

23.04.2024 12:00, aktualizované: 12:11

Spolková generálna prokuratúra tvrdí, že sledoval aktivity čínskej opozície v Nemecku.

karlova ves, električka, bratislava, Segnerovsa

V Karlovej Vsi zrazila električka chodkyňu, skončila v nemocnici

23.04.2024 11:18

Polícia chodcom zdôrazňuje, že sú povinní dať električke prednosť aj na neriadených priechodoch pre chodcov.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 54499x
Priemerná čítanosť článkov: 4954x

Autor blogu

Kategórie