Založ si blog

Klubový zvodca a nepoškvrnená bábika

Text smsky znel: „Dievčatko, stane sa iba to, čo budeš ty sama chcieť.“

Ta smska mi  na chvíľku pripomenula Petra, ktorý zo mňa spravil skutočnú ženu, milujúcu, oddanú hrdú a neskutočne milujúcu život v každej chvíli, no stále bol pre mňa jej autor neznámy.

Ktosi mi raz povedal ze to mám v mojich veľkých  očiach, a že to nemá nikto iný.Nevedela  som, čo to je, ale vraj som  to mala a zrejme to bolo aj dosť silné, čosi  zo mňa  vyžarovalo z vnútra, bolo to čosi zvláštne, čosi neopísateľné, takých ľudí vraj stretnete iba raz za život.

Zamilovala som sa, tak bezhlavo, neštastne, úžasne, oddane ako sa môžu zaľúbiť iba muži, nepremýšľajúc o zajtrajšku, či prežije láska do rána alebo tak ako typickí muži, ktorí nerozmýšľajú toľko ako ženy, túžiace neustále po romantickej, no často neuskutočniteľnej láske. Vedela som to, že nemôžem mať úplne dokonalú lásku, akú som si vysnívala a nemienila som s tým ani s tým strácať čas a obviňovať nejakých svojích nápadníkov a krátke lásky o tom, že ma nedokázali spraviť šťastnou. Iba ja sama som sa mohla urobiť šťastnou.

„Nikto iný ťa neurobí  šťastnou, iba ty sama to musíš dokázať“, vravela často milovaná babička ktorá mi vždy rozumela lepšie ako vlastná matka.

Smska ma šokovala,  zistila som totiž, že bola od Ondreja, sukničkára, do ktorého som sa pomaly, ale isto zamilúvala.  Ozval sa mi po mesiaci odkedy sme sa spoznali. Nechcem mu podľahnúť, ale cítim, že je to silnejšie ,a že to nedokážem zmeniť. Túžim  po ňom, nenávidím  sa za svoje sny, lebo dopadnem ako každá, keď mu podľahnem.  Som staršia, skúsenejšia, reálna, hoci moje nároky čo sa týkali mužov sa veľmi nezmenili.

Stále som naivná v podstate vo všetkom.

„Si strašne krásna dievčatko,“ povedal Ondrej a žmurkal na mňa typickým lacným spôsobom klubového zvodcu , ktorý by odradil asi každého triezveho človeka.

„ A ty si strašne opitý,“ vracala som mu kruto smeč.

V tej chvíli sa odzbrojujúco zasmial a objal ma. Šokovalo ma to.

„Ondrej prosím ťa, neobchytkávaj ma“ ,vravela som naliehavo, keď si položil ruku na moje stehná.

„Aďka, nebuď taká prísna“, pridala sa jemne podgurážená kamoška Laura. „Neboj sa ho, veď on ti nič nespraví.“

„Stane sa iba to, čo budeš chciet, moje“.

„Ondrej, ty si nežiješ v realite však?“

„Povedala som, že nechcem od teba nič.“

„Ja  často nežijem v realite dievčatko, realita je príliš nudná.“

Vtom si vzal moju ruku a pobozkal mi ju. Nečakala som to. Zdal sa mi to na chvíľu milý skutok.  Zatváril sa  natoľko vážne, že som sa zľakla.

„Máš pokožku hebkú ako dieťa“, utrúsil po chvíli ďalšiu kravinu. Už ma to prestávalo baviť. Bola som príliš triezva.

Nechápala som ako môže baliť ženy na také kraviny  a lacné šablóny.

Prečo ja musm mať takú smolu? V ten deň som nemohla piť alkohol, ako vždy ma chytila migréna v nepravý čas.

„Mám na vás chuť dievčatá moje, nejdeme do trojky? “, smial sa bláznivý sukničkár.

V tej chvíli som odišla vyvetrať si hlavu.

Preboha, pomyslela som si v duchu, chcela by som vedieť, čo ho v živote tak zranilo, že jediné, čo mu k životu  stačí, je sex na jednu noc.  Každý, kto si aspoň trochu váži seba a svoju existenciu, túži po láske. Tento človek však k nim už rozhodne nepatril.

„Vlasy ti voňajú ako kvety z lesnej lúky.“, vravel, keď som sa vrátila a očividne sa mu páčilo, že ho odmietam. Ale ja som sa nedala zbaliť. Nemohla som dopustiť aby som sa stala čiarkou v jeho natrieskanom diári predčasne dobytých prsnatých nafúkaných princezničiek.

„Zvádzanie je ako hra“, povedal jej René, kamarát z detstva v časoch, keď s ním spávala. „Keď muži predčasne vyhrajú, netešia sa z výhry a hra stráca zmysel a opodstatnenie.“

„Ondrej, ženy, nie sú tovar, ktorý, si môžeš zbaliť v mäsiarni, doma rozbaliť a prísť na to, že to vlastne ani nie je to, čo si  očakával.“

Na toto už nevedel odpovedať.

„Šach Mat Ondrejko“, povedala som mu  víťazoslávne do tváre.

Na dnes som vyhrala ja, ale v kú tiku duše som vedela, že som sa napriek všetkým nezmyslom riadne namotala. Na jeho zvláštnu charizmu, zelené oči a prekrásny hlboký hlas. Nuž, kto by to povedal,  že zase podľahnem tridsiatnikovi. Nechcela som ho ani úplne odradiť, vo svojej podstate sa mi ale hnusil.  Zbabelý rozvedený sukničkár, žijúci rýchlymi vzťahmi. Strašne ma priťahoval.

Strácala som  odvahu a trpezlivosť, no vedela som, že nemôžem podľahnúť  Ondrejovi.  Aj za cenu straty záujmu  o moju osobu som mala v pláne navždy zostať pre neho iba nedostupná charizmatická bábika nepoškvrnená skupinovým sexom, o ktorej si myslí, že je na hranie, ale až príliš neskoro pochopí, že to mladučké dievča sa ho vlastne len veľmi bojí. A túži po láske. Úžasnej, nepokoriteľnej. Láske až za hrob. Jedinému artefaktu  z minulej doby. Evolúcii pred stvorením sveta.

 

 

Duše zo secondhandu II.

14.08.2016

Táto doba nás núti, aby sme boli perfektné manželky, milenky, perfektné matky, úžasné dcéry, čo pomáhajú svojim rodičom a súrodencom, nápomocné kamarátky a ešte lepšie kolegyne, ale to nestačí, pretože občas musíme vedieť pomôcť aj sebe, nielen druhým. Táto doba nás núti aby sme boli perfekcionisti. Ale ako sa má človek vzchopiť, keď mu realita rozbíja to, v [...]

Láska a iné závislosti

20.01.2016

Láska a iné závislosti Skutočný príbeh o tom, že alkoholizmus neničí iba závislého, ale predovšetkým ľudí čo sa mu snažia pomôcť a nachádzajú sa v tesnej blízkosti. Čoraz viac sme obklopení ľuďmi, o ktorých netušíme, že majú problém. Smejú sa tak isto ako my, dýchajú rovnaký vzduch a venujú sa rovnakým činnostiam ako bežní ľudia. Je takmer nemožné [...]

Instantná láska

20.07.2014

Ak ste single a hľadáte lásku, porozhliadnite sa po online zoznamovacích portáloch. Možno sa vám nepodarí hneď nájsť si životného partnera, no zaručene sa nebudete nudiť. Internetové zoznamky sú v dnešnej dobe najpraktickejšou a najrýchlejšou cestou, ako sa dvaja ľudia môžu zoznámiť. Zlatých rybiek sa tam občas pohybuje toľko, že nemusíte byť ani zdatným [...]

Štefan Harabin

Harabin vyzval ľudí, aby išli voliť. Svoj hlas dá Pellegrinimu

28.03.2024 09:00

Podľa Harabina sa Pellegrini prihlásil k častiam programu, ktorý presadzoval v prvom kole.

Vladimir Putin

Rusko nezaútočí na Pobaltie, Poľsko či Česko, je to úplný nezmysel, ide len o strašenie ľudí, tvrdí Putin

28.03.2024 08:00, aktualizované: 08:28

"Voči týmto štátom nemáme žiadne agresívne úmysly," povedal ruský prezident.

Joe Lieberman

Zomrel Joe Lieberman, bývalý demokratický senátor a kandidát na viceprezidenta

28.03.2024 07:42

Vo veku 82 rokov zomrel dlhoročný americký senátor a vplyvná, hoci kontroverzná osoba v rámci Demokratickej strany.

Škola / Školstvo / Žiak /

Školákom sa začali veľkonočné prázdniny, do lavíc sa vrátia o týždeň

28.03.2024 07:30

Veľkonočné prázdniny sú pre školákov posledným dlhším voľnom pred koncom školského roka.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 11
Celková čítanosť: 54360x
Priemerná čítanosť článkov: 4942x

Autor blogu

Kategórie